DIABETESKÄVELY Helsinki

Diabeteskävely on tällä kertaa helposti lähestyttävä tapahtuma, jossa kokoonnutaan Narinkkatorille hieman ennen puolta päivää. Tapahtumassa kävellään kolmessa eri ryhmässä, joilla jokaisella on eri pituinen matka.

• varovaisesti liikkuvat klo 12.00 Narinkkatori – Kansalaistori -takaisin (1 km)
  • joutuisat kävelijät klo 12.30 Töölönlahti kiertäen (4 km)
  • normaalivauhtiset klo 13.00 Narinkkatori – Töölönlahti -takaisin (2,5 km) käännös Oopperan käärmeveistoksella

Matkojen pituudet ovat likiarvoja.

Jokaisen ryhmän mukaan lähtee vetäjä, joka pitää ryhmää kasassa ja opastaa kaikissa kysymyksissä. Matkaan lähtijöille annetaan mukaan lappunen, joka palautetaan takaisin tullessa. Narinkkatorilla on vastaanottaja kello 14.15 asti.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Tervetuloa!

Kävelyn järjestävät Lions Club Helsinki Töölö ja Pääkaupunkiseudun Diabetesyhdistys